Chat s Anetou Langerovou

Chcete-li se na něco zeptat první české SuperStar Anety Langerové, máte příležitost. Právě začíná chat, který by měl trvat až do půl třetí (pokud nenastanou nějaké změny). Zítra mezi dvanáctou a druhou hodinou odpolední bude na stejné adrese odpovídat na dotazy poražená finalistka Šárka Vaňková.

5 Responses to Chat s Anetou Langerovou

  1. Jirka napsal:

    Posílal jsem Anetě hlasy – podle toho, co na chatu říká, je to fajn normální holka. Doufám, že taková zůstane. 🙂

  2. Yfča napsal:

    Jirko…… taky jsem četla. Za všechny jeden dotaz a odpověď:—————————————-Už jsi tadyy..??..=))Poslala jsem ti asi 10 hlasůů..=))Uuuuz jsem tadyyyyyyyyyy:)))dekuju moc za vsechny ty hlasy!To vitezstvi je hlavne vas uspech – to vy jste me dostali az sem:)!dekujuuu—————————————-Také věřím, že se Aneta nezmění. :o) Bude to hodně těžké… možná… ;o)

  3. HuMorous :O) napsal:

    A koho zajímá?Šárka… :O) Nic ve zlém, ale jsem MOC RÁD, že ta soutěž vůbec kdy byla a že dopadla nakonec tak, jak dopadla. Asi by bylo napínavější finále Martina / Aneta, ale takhle to bylo snadný rozhodování….. Ahoj :O)http://humorous.bloguje.cz/49320_item.php

  4. BBUBBLA napsal:

    Držím jim palce, aby mohly a mohli zůstat sami sebou. Všech deset posledních mělo něco do sebe.

  5. fily napsal:

    Já jsem Anetě poslala hlas, jak jsem ji prvně uslyšela, pak jsem přemýšlela, jestli nejsem ovlivněná tím, že zpívá Alanis, protože to je přesně můj šálek kávy… a příští týden jsem zjistila, že nejsem. Aneta si vyhrát zasloužila :o)

Můžete příspěvek okomentovat:

