Pár fotografií z dovolené

Před pár dny jsem se vrátila z dovolené, kterou jsem trávila v Jižních Čechách. Než se dostanu k tomu, abych se několika řádky zmínila o tom, co jsem tam vyváděla, přikládám alespoň tři fotografie…

Jeden z koníků, které jsme chodili krmit...

Nedaleko mlýna, v němž jsme přebývali, se v ohradě pasou dva koně. Jako každý rok jsme je chodili krmit. Takhle vlála hříva jednomu z nich, když se za námi rozběhl, jakmile viděl, že se blížíme s dobrotami.

U statku...

S Jiříkem jsme si několikrát vyjeli na kolech. Právě jsme zdolali téměř tři kilometry dlouhý stoupák. Můj výraz vynaložené námaze odpovídá – ani jednou jsem totiž během jízdy nesesedla, abych se pokochala okolní přírodou (stejně jsem měla před očima mlhu). To jsem ještě netušila, že mě Jíra (jakmile můj tep nabyde obvyklé frekvence) požene do Loučovic…

Tihle fešáci na mne čekali nad Loučovicemi. Skončili v bramboračce.

10 Responses to Pár fotografií z dovolené

  1. Alfa napsal:

    3 kiláky do kopce… bych nepřežila!

  2. Jura napsal:

    Možná, kdybych věděl, jakýma dobrotama krmíte, tak bych se taky rozeběhl, až by mi hříva vlála.:-)

  3. Pavel napsal:

    Ta fotka koně je moc povedená. 🙂

  4. rady1 napsal:

    Ne že bych to sám taky nedělal, ale krmenim se koně kazí.

  5. Yfča napsal:

    rady1…… majitel se o ty koně pořádně nestará, používá je přitom na práci v lese. Takže si alespoň v letních měsících trošku pochutnají… ;o)

  6. Bohdan napsal:

    Tys byla na jihu? Kde? Ty hřiby jsou nádherné. 🙂 Já nenašel pravého hřiba ani nepamatuju. 😦

  7. Jejka napsal:

    Krásní uni a pěkný žampioni.

  8. Konvalina napsal:

    ParádaTeď nevím, co je paráda větší?! Vy dva, pohodová dvojka, nebo ty houbičky? No vy, houby jsou sežraný a vy snad né?! ;-)))P.S. Jirka je správnej pirát!

  9. Konvalina napsal:

    ParádaTeď nevím, co je paráda větší?! Vy dva, pohodová dvojka, nebo ty houbičky? No vy, houby jsou sežraný a vy snad né?! ;-)))P.S. Jirka je správnej pirát!

  10. Zdenčičák napsal:

    DotazDobrý den chtěla bych se zeptat jestli bych mohla použít vaší fotku toho koníka! do netu: http://www.konskysen.netdala bych tam vaš odkaz na stránky……….. co byste chtěla napište prosím na e-mail děkuji

Můžete příspěvek okomentovat:

