Pitbull

Mám moc ráda psy. Avšak občas se z přítele člověka vyklube pěkný pacholek…

Pitbull

Když jsem šla s kyblíkem odpadků,
pitbull se zahryz mi do zadku.
A tak teď chtěla bych vědět,
na čem že dál budu sedět…

 
(c) Yfča
6 Responses to Pitbull

  1. anquetil napsal:

    Alternativní dotazTajemství dál zůstane ve tvém těle.Co však má dělat chlap, do prdele?Prozradí hlas jeho pisklavý,oč jej ten pitbull připraví!

  2. velka_mitote napsal:

    Yfco, nezklamala jsi me svym talentem

  3. Montrealer napsal:

    Jsou tady přece i jiní po-tvorové…Když jsem potkal jezefčíka,tak mě kousl do pupíka.Kdyby hryznul trochu níž,byl bych své squaw na obtíž.

  4. anquetil napsal:

    Ztrátu mužství litujem tu z plna hrdel,jen tý ženský je děsně líto, že šťastně přišla o svou velkou prdel!

  5. aTeo napsal:

    Vystrč kostrčsedni na ni…

  6. Kačaba napsal:

    Mamušo, proč tu nemáš moje pokračování?Jsem zvědavá, co ponese příště,až poběží z dětského hřiště!

Můžete příspěvek okomentovat:

