Perverzní je jako prase, souloží i na terase!

Nevěříte? Tož, račte se přesvědčit… ;o)

VRAŽDA V HODINOVÉM HOTELU

Ponožky mé libě voní.
Párkrát vdechla – a je po ní.

 
 
 
Z DENÍČKU DR. UZLA
 
I.
Perverzní je jako prase,

souloží i na terase!
 
II.
„Se sexóm sivódňa kaňec!“,

pravil smutný innostráněc.
 
III.
Nechoď nikdy ku milence,

jde-li s tebou impotence!
 
IV.
Muži, to jsou divní tvoři.

Někdy se jim neztopoří.
 
V.
Ženy, jež jsou v loži chladné

nikdy žádost nepřepadne.

Chceš-li hochu úd svůj smočit

k nymfomance musíš skočit.
 
 
 
TRAGÉDIE BORISE BECKERA
 
Vztáhla ruku: Dej mi je!
Ukradla mi spermie.
 
 
 
HRDINOVÉ NOVÉ DOBY
 
Chtěl jsem být jak Stalon,
svaly mít jak balon.

Jed´ jsem protein, zdvíhal činku,

hormony bral na svačinku.

Teď mám ale již cíl nový:

Podobat se Kajínkovi…
 
 
 
HUSŮV ODKAZ DNEŠKU
 
Nejezděte do Kostnice
se zánětem okostice.
 
 
 
PODNIKOVÁ OSLAVA
 
Šéfko je dnes oslavenec.
Kúpil som pre osla venec.
 
 
(c) Monty
32 Responses to Perverzní je jako prase, souloží i na terase!

  1. Jirka napsal:

    Perverzní profesorPerverzní je jako svině:souloží i při hodině!

  2. Kájík napsal:

    říkánkyKrátké, úderné, vtipné! 🙂 A to jedním dechem nebo jde o výbor?

  3. :-) napsal:

    NemravaPerverzní je převelice:souloží při světle svíce!

  4. Yfča napsal:

    Kájíku…… jde o výběr povedených říkánek. Ještě v nejbližších dnech zveřejním jedno kapku delší veršované dílko, které je neméně vtipné… ;o)

  5. Yfča napsal:

    Z deňýčku impotentaI když mysl chtíčem hoří,stejně se mi neztopoří…

  6. Jirka napsal:

    Yfča – 6Yfčo, koukám, že ses taky nechala inspirovat. :-))

  7. Yfča napsal:

    Jirko…… na kraviny mne holt užije. ;o)

  8. Yfča napsal:

    Jedna hodně stará ptákovina…U tramvaje děva stojí, přepadu se velmi bojí, neb myšlenka hlodá v ní, že jsou muži nemravní. Zrovna včera, když šla z práce,jeden, starý asi dvacet,nalákal ji do křoví. Že prý si tam pohoví… Byla tma, že by ses lek´, "Odložte si," tiše řek´. Nazvala ho Drákulou, neb bylo šest pod nulou…

  9. medved2 napsal:

    Připomínáte mi Plíhala…Na výstavě———-Uprostřed soch a plastiktěším se domů na styk.;)

  10. ivcaivca napsal:

    Perverzní je dost a dostsouloží jen pro radost.

  11. Láďa napsal:

    Ideální manželkaSvolná vždycky – jako kráva,nehádá se, nenadává…

  12. Terrynka napsal:

    jak znam Monty, tak je mozny, ze to bylo vyplozeno najednou :))

  13. Láďa napsal:

    A ještě opak ideální manželkySvolná je jen jednou týdně,i tak je mi z toho bídně.

  14. Yfča napsal:

    Nepovedená manželka (pro Láďu)Co jsem prožil smutných nocí!Souloží jen o vánocích…Slíbila mi sexu více:prý mi dá i na Hromnice…

  15. Yfča napsal:

    Terrynko…… nebylo to vytesáno najednou – je to z let 2001 – 2004. ;o)

  16. Láďa napsal:

    Pro Yfču (podle Erbena)Ale na Hromnice: Jindy!Hledej sobě jinde pindy.

  17. Láďa napsal:

    OpravaNe podle Erbena, ale podle Čelakovského (Toman a lesní panna). Ta hlava…

  18. Anonymní napsal:

    Láďa, Jirka, Yfčo – i ty,píšete tu perverzity! 🙂

  19. Láďa napsal:

    PerverzityTěch tu není nikdy dosti,aspoň rozhýbeme kosti!

  20. ivcaivca napsal:

    Perverzní je – prý se nadře -souloží jen po Viagře.

  21. Yfča napsal:

    Monolog poustevníka samotářeKaždý večer ve své slujivášnivě se pomiluji.Se sebou si hraji.Mám už loket v háji…

  22. Yfča napsal:

    Ještě jsem vyštrachala jednu legrácku od MontyRADA ZKUŠENÉHO BAČI ZAČÁTEČNÍKOVI Bydlíš-li v bytovce zapomeň na ovce.

  23. aTeo ;) napsal:

    InspiraceVsunula tam půlku rohlíkunapsat o tom hodlá v Hlodníku

  24. Yfča napsal:

    Ehm…aTeo je duše pustá…… doufám, že tím myslel ústa!

  25. Pavel Šrubař napsal:

    Vaše perverzní básněními přivodilo vzrušení.

  26. Láďa napsal:

    Pro Pavla Šrubaře(nspirován Yfčino poustevníkem)Místo básní vyhledej si ženu,jinak skončíš s rukú namoženú!

  27. Láďa napsal:

    Ach jo…Puberta je mocná dáma,pěkně tady cloumá s náma.I když už bylo mi padesát,všechny ty kraviny přečtu si rád.

  28. Láďa napsal:

    Perverzníci, perverzníci (představy venkovana)A já mám panenku z Prahy,hraju s ní šachy nahý.A já mám panenku z Hradce,chtěl bych se do ní furt vracet.(Měl jsem několik veršů na „zvracet“,ale ty by bylyi na tuhle stránkumocperverzní)A já mám panenku z Pardubictak s tou bych nešel nikdy víc.A já mám panenku z Nitry,budu jí zkoumat jikry.A já mám panenku z Ostravy,říkám jí: Proč takhle zostra, vy…A já mám panenku z sexshopu,budu s ní cvičit za šopú.A tak dále…

  29. _boban napsal:

    o profesorojperverzak je velikyosukal i kraliky

  30. Alka napsal:

    Dneska výjimečně ne vlastní, ale Rojova epická báseň:Tumáš slipy, sper mi je,zaschly na nich spermie !

  31. Richi napsal:

    Hmhezký :-)))

Můžete příspěvek okomentovat:

