Oslovil jsem prostitutku

„Oslovil jsem prostitutku,“ pošpital mi do ouška kamarád a jal se vyprávět. Bohužel, nezačal letošní rok příliš úspěšně…

 

ZE ŽIVOTA

Oslovil jsem prostitutku,
tvářila se nemile,
neměla se k sexyskutku,
pravila: „Zmiz, debile!“

Tvářila se jako sova
a mně bylo do pláče,
když mi řekla: „Přikvač znova,
až budeš mít doláče!“

(c) Yfča

10 Responses to Oslovil jsem prostitutku

  1. Erotik napsal:

    :))Ty si zvíře! :))))

  2. anquetil napsal:

    ValutyZa mařeny jedna dáma slíbila mi moře lásky vod ní.Řvala ale jako kráva, až dal jsem jí marky východní.

  3. Yfča napsal:

    Valuty 2Za východní markychtěl jsem lásku Šárky.Řekla s tváří hrdou:“Beru měnu tvrdou!“Pak (s úsměvem na líci)zlomila mi sanici…

  4. Poppey napsal:

    Když se nedaří…Vyloupil jsem u nás bankuBěžím hnedka nazpátekŘekla mi: ty hloupý JankuMusíš počkat na pátek

  5. Láďa napsal:

    Valuty 3Chtěla po mně leva,byla na to levá(zkoušel jsem to zleva)

  6. Láďa napsal:

    …měla by být sleva

  7. malý krtek napsal:

    asfaltJak tak stojím každodenněproti asfaltové stěněříká mi ta stěna černá že mi není milá věrná.|A já na to stěno kuš!Ukážu ti že jsem muž!

  8. States68 napsal:

    Láska je láskajedna dáma druhé dáměnabídla své pravé rámězavěšeny do sebenevnímají okolíjdou po schodech do nebeslova vůbec nebolíjako kapka vody po sklesjede pohled fešákapo té dvojce pěkně rostléon si vede panákapán a paní pohoršeněsledují ty zvířatajak se chovaj nenucenězavřit je tak za vratavyléčím je, křičí kreténnejde mu to pod vousynaštěstí je dobou smetenpán a paní zvyknou si

  9. Pavel napsal:

    :))To je opravdu ze života. :)))

  10. instant napsal:

    Instaní ženaDOBRÁ ZPRÁVAPřinesla dcérka novinuže by snad stačila na celú dědinuJistě bys stačilamamka jí pravilakdyby ta žárlivostdokola nebyla…———www.instantnizena.zde.cz

Můžete příspěvek okomentovat:

