Škodlivost podpůrných prostředků

Dotaz: Milý doktore, moje dívka Alice zbožňuje svalnaté muže (pokaždé, když v televizi vidí Schwarzeneggera, tak se poslintá). Proto již dva měsíce chodím pravidelně do posilovny, abych lépe vypadal. Stálo mě to spoustu peněz, ale pořád vypadám jako Somálec. Uvažuji o tom, že bych růstu své svaloviny napomohl nějakým podpůrným prostředkem, dobré jsou prý anabolické steroidy. Slyšel jsem ale, že některé mívají vedlejší účinky. Poraďte mi, co bych mohl zobat, aniž bych měl zdravotní problémy. Díky. Jarda Farda, Žíznějov

Odpovídá Doc. Dr. Ing. Radim Dlabal, DrSc., ředitel Ústavu pro neřešitelné problémy a jiné blbosti:
Milý Jardo, Váš informátor nelhal. Téměř všechny podpůrné prostředky mají nepříjemné vedlejší účinky. Po některých hrubne hlas, po jiných nebývale zhoustne ochlupení na celém těle. Jistě namítnete, že by Vám nevadilo, kdybyste namísto fistulkou promlouval nádherným basem, ochlupení se dá zredukovat žiletkou nebo kosou. V odborné literatuře je však popsáno i několik vskutku odstrašujících případů. Při nadměrném užívání těchto svalotvorných produktů totiž může docházet k nekontrolovatelnému růstu některých tělesných orgánů nebo částí těla. Ruské běžkyni Nataše Ivanovové se rozpadlo dlouholeté spokojené manželství poté, co její klitoris dosáhl dvojnásobné délky manželova přirození a jistá nejmenovaná britská koulařka byla nucena vzdát se svého životního snu dělat manekýnku, neboť se musela šestkrát denně holit. Další výstrahou Vám může být český kulturista Jaromír H., jenž opustil slibně započatou profesionální dráhu v okamžiku, kdy silně zbytnělo jeho ohanbí (viz foto). Proto Vám doporučuji, abyste žádné podpůrné prostředky, zejména anabolické steroidy, nepoužíval.

Kulturista Jaromír H. se přesvědčil o nepříjemných vedlejších účincích steroidů doslova na vlastní kůžičku...

Kulturista J. H. se přesvědčil o vedlejších účincích steroidů doslova na vlastní kůžičku…  
(Foto neznámého autora převzato z ftipky.cz a slovně upraveno.)
Text (c) Yfča
Reklamy

8 Responses to Škodlivost podpůrných prostředků

  1. fakt kolík napsal:

    Bejvalej kolega v práci posiloval a bral testosteron. Dycky v létě přijel do práce a první co řek bylo: ! Já tou tramvají nemůžu jezdit, je tam hrozně zakundíno!“ :)) Pak si pořídil takovej miniaturní foťáček a na ulici jím holkám zajížděl pod sukně …

  2. galahad napsal:

    Hezké, hezké……leč nepřesné:-) Používání anabolických steroidů mívá na ohanbí přesně opačný účinek, než jest zdokumentován na fotografii českého kulturisty J.H. Jako doklad svého tvrzení bych použil velikost plaveček, kterými profesionální kulturisté zahalují tato místa na soutěžích…;-))))

  3. Yfča napsal:

    galahade…… vtom případě se zdá, že Jaromír H. zobal i něco jiného… ;o))

  4. galahad napsal:

    Jo……růstovej hormon, co se přidává do zrní kuřatům;-)

  5. Frmol napsal:

    Pasáž o tý ruský běžkyni nemá chybu. :-))

  6. Montrealer napsal:

    Vzpomeňte si na paródii…písničky Lásko, mně ubývá sil.Lokálka tam zpívala: „Lásko, mně ubývá kil.“ Jenže jeho squaw přebrala steroidy a byl z ní náhle „chlap jak má být“…to pravil mi Véna,ten bývalý žena…(jemuž naopak kil přibývalo)

  7. hjhjhjhjhjjjjjjjjjj napsal:

    vvvvvvvvHustý

  8. Toscana napsal:

    Málem jsem se udusila kafem… :))))))

Můžete příspěvek okomentovat:

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: