Amputace

Bez komentáře …

AMPUTACE

Amputovala jsem si nehty
na nohou,
tam už Tvé spáry
nemohou

Amputovala jsem si nehty
na rukou,
je mi to jistou
zá(rukou)

Už se mne nedotkneš …
nepřijdeš se pást
na mém těle,
amputovala jsem Tebe …
tak trošku
neuměle

Amputovala (c) Aislando

18 Responses to Amputace

  1. Magda napsal:

    Hezky a výstižně jsi to Yfčo napsala.Právě něco podobnýho prožívám.Taky jsem musela amputovat svýho přítele,protože už to dál nešlo.

  2. Prďola napsal:

    re1Magdičko, tu básničku nenapsala Yfča ale Aislando. Yfča má pod básničkou kopírat – Aislando. Tímto Aislandu zdravím a chválím za moc pěknou básničku. 🙂

  3. Yfča napsal:

    Magdo…… básničku jsem nenapsala, nejspíš jsi přehlédla jméno autorky pod textem.

  4. Yfča napsal:

    Prďolo…… autorce to vyřídím. :o)

  5. Eva napsal:

    Moc pěkný! Fakt se mi to moc líbí.

  6. Jarka napsal:

    amputaceHezký. Jenže málokterá takhle umíme amputovat……….

  7. Aislando napsal:

    DíkyVšem děkuji za ohlasy 🙂

  8. Jejka napsal:

    Asi půjdu amputovat sama sebe :))

  9. geronimo72 napsal:

    a ja som zase bol amputovany :(( … no jo, dik za otvorenie rany, ale vyjadrene pekne a trefne….

  10. @Teo ;) napsal:

    Amputoval jsem sám sebe,terazky mě z toho zebe…

  11. sushi napsal:

    až se budete nuditpošlete nám hlas. a my pak pro vás budeme hrát.

  12. Tony napsal:

    Je to pěkný, ale docela chmurný.

  13. Poppey napsal:

    Jejda jejda, uz jak dlouho vzdy kdyz jsem na internetu s cim dal vetsi nadeji otviram yfcinu stranku s nadeji nejakeho dalsiho, veselejsiho temata a zatim nic:(

  14. Star fish napsal:

    Je to moc hezké…

  15. Honza napsal:

    MÁM ABSŤÁK!YFČULE, ZAČNI UŽ ZASE PSÁT DO HLODNÍKU, JÁ UŽ MÁM ABSŤÁK! DOUFÁM ŽE SE S TEBOU NĚCO ŠPATNÝHO A NEBO SMUTNÝHO NEDĚJE, KDYŽ SI SEM TAK DLOUHO NIC NEDALA. JESTLI JE TO JENOM TROŠKU MOŽNÝ, ZAČNI ZASE PSÁT. PROSÍM! DÍKY ZÁVISLÁK HONZA

  16. Lucka napsal:

    Připojuji se k závislému Honzovi, i já též nervózně okusuji klávesnici a každý den ráno, po příchodu do roboty, zabrousím na tvůj hlodník, jestli se neurodilo nějaké nové písmenko a … nic. Yfčo, snad jsi OK, chybíš nám!!! (nejen mě a závislému Honzovi, ale i spoustě jiných hlodníkářů, kteří se jen stydí ti to sem napsat! 😉

  17. Miki napsal:

    Pekna basnicka.

  18. Barunka.F. napsal:

    prosba o raduprosím tě – jak schováš text po ta dvě slova „celý článek“ by jsi poradila?děkuji a měj pěkné dny.;-)

Můžete příspěvek okomentovat:

