Na morbidní notečku

Troška něžné poezie před víkendem neuškodí… ;o)

V cole si dvě brčka plavou.
On jí řekl Kočko!“
Pokývala plavou hlavou,
vypíchla si očko.

*

„Ještě nožku zahrnem…“.
Dalo mi to velkou práci.
Tchyně leží pod drnem
a já sedím na Pankráci.

*

„Kde je Máňa? Copak dělá?
Šla by se mnou na houby?
Dlouho jsem ji neviděla.“
„Podívej se do trouby…“

*

Mí příbuzní nejsou tací
jako v jiných rodinách,
a tak makám po kremaci
v přesýpacích hodinách

Žánrový obrázek stvořil kdysi aTeo
k mému článku Urna ve skříni

13 Responses to Na morbidní notečku

  1. HuMorous :O) napsal:

    :O)no HezkyPěkně! :O) Obrázek samozřejmě znám….. Jo!

  2. Yfča napsal:

    Teď víš, co mi běhá hlavou, když nemůžu spát… ;o)

  3. Oby napsal:

    Yfčo, to jsou teda vyhlídky!! ;o))) Doufámm, že mí příbuzní Do země mě zahrabou. Nechci jim stát po smrtiv přesýpačkách nad hlavou…;o)

  4. Yfča napsal:

    Oby…… kdo se moh´v životě flákat,ten musí po smrti makat! :o)

  5. vitsoft napsal:

    Dokud jsme na place, tak žádná kremace!Až mi jednou dojde síla,nebudu se přesýpat.Hodlám jako kostru dátsvoje tělo po odkvětumedičkám do kabinetu,ať mi hladí os tibia.

  6. Yfča napsal:

    Pavle…… jenom holenní kosti?Inu, to je k zlosti… ;o)

  7. Magda napsal:

    Básničky jsou boží! Směju se jak šílená, asi mě to složí! :-))))

  8. Jirka napsal:

    I když jsem člověk klidný a tichý,tak dneska umírám smíchy!Je to až k nevíře,co ty jsi, Yfčo, za zvíře! :-)))

  9. Cheorchia napsal:

    Tenhle blog je bajecnej! :))

  10. Anonymní napsal:

    ja vjem ze moja cestina, od hanby strka hlavu do klina, ale neoddolatelne bavi ma 😛 (Yfcina je tomu na vina)

  11. Honza napsal:

    Super!

  12. Toscana napsal:

    Skvělé!!! Připomnělo mi to jednu taky lehce hororózní:Sedí myška v rohu,v pastičce má nohu.Sedí tiše, občas pípne,beztak asi brzy chcípne.

  13. Magor napsal:

    Troška poezie neuškodí ani před spaním, Yfčo! :-))

Můžete příspěvek okomentovat:

