Paříte?

Ze všeho nejvíc miluji blbce, kteří mi zavolají s tím, že prý dělají nějakou anketu, díky které mohu vyhrát bůhvíco (lze dosadit jakoukoli hovadinu). Pokud mám čas, radostně přitakám a pasuji se dobrovolně do role naprostého debila.

Naposledy mi nějaká slečna položila otázku, zda vařím.

„Ano, pařím, zcela pravidelně,“ pravila jsem nadšeně.

Po chvíli ticha se ozvalo: „A jaké používáte nádobí?“

„Půllitr, anébrž su pivař,“ odvětila jsem. Sluchátko se opět odmlčelo.

„Znáte XY?“ (Vybafla na mne jméno jakési fabriky vyrábějící hrnce, v nichž se vaří úplně samo – jak jinak.)

„Neznám,“ opáčila jsem, „já chlastám enem gambáč!“

Potom už bylo ticho opravdu hodně dlouhý, a tak jsem se slovy „Jdu na jedno!“ zavěsila.

Onehdá mi zase nějaký chlapík nabízel neskutečně výhodnou půjčku. Tak jsem několikrát do sluchátka zařvala: „Haló, špatně vás slyším. Kolik že to chcete půjčit?“ Asi se pro tu práci nehodil, protože to položil a už se neozval…

8 Responses to Paříte?

  1. Gomba napsal:

    … můj ty tondo kolenatej … proč Ty nepíšeš častěji :)))))

  2. Yfča napsal:

    Gombo…… tě tu ráda vidím. No, nějak nestíhám. Ale teď se chystám konečně sepsat čtvrtý díl svého těžce intimního deňýčku. Někdy začátkem srpna se na to vrhnu…

  3. Toscana napsal:

    hahahaTo mi připomnělo nedávno kdesi odposlechnutý návod, kterak rychle vyběhnout s jehovisty otravujícími u dveří. Když řeknou: "Jsme svědkové Jehovovi", stačí odpovědět: "Jé, tak se konečně oženil? Že gratuluju!!!" a zavřít… :o)))))

  4. Jirka napsal:

    Mě nedávno přišla anketa mailem, jakási holčina studující sociologii rozeslala asi 20 otázek. Já si je už moc nepamatuju, ale jedna z nich byla kdy jsem byl naposled na brigádě, tak jsem odpověděl, že na vojně, jako brigádní generál. A jedna otázka byla, jestli jsem byl zavřenej, tak jsem napsal že ne, protože nejsem kriminálník, že jen tak blbě vypadám. 😀

  5. Yfča napsal:

    Toscano…… tak na tohle bych nepřišla ani já, a to mne napadají občas pěkné ptákoviny! :o))

  6. Oby napsal:

    Jééé, Yfčo, ty žiješ!!! To je super – a tvůj zápisek taky nemá chybu. ;o))) Těším na pokračování intimního deňýčku. Tak doufám, že jenom neslibuješ… ;o)

Můžete příspěvek okomentovat:

