Dvounožci jsou divní

Dvounožci se mi občas zdají divní.

Dneska ráno se dva potkali v předsíni a sameček říkal samičce: "Tedy, Katko, tobě to dnes sluší, ty jsi ale kočka!"

Prej kočka! Chápete to? Vždyť ta samička nemá ocas, chybí jí pěkné fousy na čumáku, no a o hebkém kožíšku už ani nemluvím! Zkrátka a dobře, vůbec mi není podobná.

Navíc měla na nose takovou podivnou věc, kterou my kocouři vůbec nenosíme. Jednou jsem tu samičku slyšel říkat, že prý bez toho špatně vidí na televizi. Pche! Já vidím i bez té spleti drátků a skel a navíc i ve tmě! A pokud jde o tu ukřičenou bedýnku, které říkají televize, tak také nechápu, proč se na ni dívají, když tam neukazují žádné pěkné kočky…

Ti dvounožci sou fakt divní, nemyslíte?

Myšák

6 Responses to Dvounožci jsou divní

  1. Jirka píše:

    Myšáku, vůbec se nedivím, že ses tak rozčílil. Ale my občas o pěkných ženských říkáme, že jsou to kočky, protože kočky jsou krásný zvířata a i ženský jsou krásný. A o některý nakonec taky můžeme říct: „Ty jsi ale zvíře!“ . :-))

  2. Myšák píše:

    Jirko…… díky za pokus o vysvětlení. Ale já to stejně nechápu. Proč například, vy dvounožci, o ženských říkáte, že je to „pěkná kost“? Co je na kosti hezkého? Už jsem jich ve svém krátkém životě pár viděl, ale ani jedna se mi nelíbila!

  3. Jarda píše:

    Koukám že se objevila nová rubrika a váš domácí mazlík začal blogovat! :-)) To je fajn, pohled kočičíma očima na náš svět je jak vidím zajímavej. Nedivím se, že se Myšák diví! 🙂 )

  4. brum brum píše:

    nějaká knihovní kočka. má tam zašité svoje 7″ eee a odtamtud bloguje.

  5. Yfča píše:

    brum brum…… jasně! ;o)

  6. DědaLebeda píše:

    Dvounožci …jsou fakt asi nějak divní, a což asi při nechtěném šlápnutí na ocásek si o nás myslí Mourci.—(:-§o))) ,.DL.

Můžete příspěvek okomentovat: