Parádnej kapitalismus na tebe, blbečko!

Asi každý, kdo vyrukuje na internet s nějakými informacemi, ať soukromého či odborného rázu, doufá, že občas na jeho weby někdo zabloudí a bude příjemně překvapen tím, co se mu v prohlížeči objeví.

Přiznám se, že i já jsem na podzim roku 1999 v skrytu duše doufala, že se najde nějaký zbloudilec, jenž se v mém prvním internetovém projektu (Osvěžovně Yfči Pé) skutečně duševně osvěží.

Do dnešního dne vklouzlo do Osvěžovny téměř 153 tisíc návštěvníků. Občas je některý z nich natolik rozrušen, že učiní zápis do knihy návštěv, případně odešle několik hodnotících vět na můj mail.

Za dobu existence stránek mi přišlo takových psaníček nepočítaně, vesměs byly nadšené, což lze ale chápat i tak, že se nespokojenci nezdržují psaním zdrcující kritiky a raději rychle kliknou na nějaký zajímavější odkaz.

Kladné ohlasy jsou samozřejmě pro autora webu moc příjemným čtením. Dlouho jsem jásala nad kladně hodnotícími maily a mnohdy jsem musela v očku zamáčknout slzičku dojetí. Ve chvíli, kdy jsem si myslela, že jsem snad opravdu spáchala něco obsahově téměř geniálního, přišel mi z adresy BTBJS@t-online.de následující text:

Myslel jsem, že mám smysl pro humor, ale tahle sračka ve mně nevzbuzuje veselí ani v nejmenším. To přece není možný, že by to někdo četl déle než dvě minuty. Parádnej kapitalismus na tebe, blbečko. Chcípni potvoro. Jindra z Německa

Moje spokojenost okamžitě klesla na bod mrazu. Do té doby jsem totiž byla pouze jedním čtenářem vyplísněna za to, že grafika stránek je velmi jednoduchá, jinak byli všichni Osvěžovnou, zejména pak deňýčkem, nadšení. Chvíli jsem přemýšlela a potom jsem autorovi kritiky odpověděla:

Vážený a milý Jindro, děkuji za upřímný názor na úroveň Osvěžovny. Každý se logicky směje něčemu zcela jinému, takže mne vůbec nepřekvapuje, že jsem Vám stylem svého humoru nekápla do noty. Doufám, že těžkou depresi, jež na Vás po mylném kliknutí na mé nedokonalé stránky jistě padla, brzy překonáte bez větších zdravotních následků. Možná se budete divit, ale občas se najde úchyl, který na mých stránkách stráví podstatně delší dobu než dvě minuty. Díky své nízké inteligenci ale nechápu jednu věc: co mají moje webáče společného s kapitalismem? Ještě považuji za nutnost sdělit Vám neradostnou zprávu, že v nejbližších dnech nejspíš nechcípnu, neboť mám zatím elánu na rozdávání, takže, bohužel, Vaše upřímné přání nebude splněno. Doufám, že už nikdy při svých toulkách internetem nebudete nucen zažít podobný šok. S hlubokou úctou Yfča Pelcmanojc

Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat:

Chcípni! Vykuř!

Tož, tak jsem si zapálila cigaretu, neboť se mi nechtělo skonat. Jaké zkušenosti se svými čtenáři máte vy? :o)

24 Responses to Parádnej kapitalismus na tebe, blbečko!

  1. perkele píše:

    🙂 No, hlavu bych si nelámala, nějakej blbeček, kterej je rádoby vtipnej.

  2. Pavel píše:

    🙂Jak je vidět, tak na západě od našich hranic žijou zajímavý týpky. :)) Jdu se podívat do tý tvý osvěžovny a napíšu ti hodně negativní ohlas!

  3. loar píše:

    Taky bych mela napsat negativni ohlas, neb jsem deňýčkový závyslák a zavislosti jsou jak znamo neco velmi velmi ohavneho :-)))

  4. Bohdan píše:

    Negativní ohlasyJá patřím mezi deníčkové závisláky také. Na rozdíl od jiných závislostí si myslím, že tohle je pozitivní závislost, protože mi tvůj humor hodně dává. :-)On asi ten Jindra měl potřebu ti napsat něco hodně jadrného, když si přečetl ty nadšené ohlasy. Ale vidím, žes jeho kritiku vzala s humorem, a to je dobře. :-))

  5. Alfa píše:

    taky prý mám sračka web,se kterým se mám jít spláchnout do … záchoda. Ale strašně mi mrzí, že mi dotyčný člověk neposlal odkaz na své stránky, ze kterých bych se mohla poučit, jak to dělat líp. Tak by mě zajímalo, jestli alespoň Jindra z Německa odkaz na své stránky poslal?

  6. Jirka píše:

    To s tim kapitalismem nejak nechapu. A to vykur myslel uplne jinak.:)

  7. Yfča píše:

    Jirko,já vím, jak to myslel, když napsal "vykuř"… :o))

  8. Yfča píše:

    Alfí,odkaz na svoje stránky mi neposlal. Nejspíš kvůli tomu, abych se po něm neopičila a nepřilákala jsem zvýšením pochybné kvality ještě víc zbloudilců… Ale – jak je známo – nejvíc vždy kritizují ti, kteří sami nedokázali dát dohromady ani takovou kravinu, jakou Osvěžovna bezesporu jest… :o)

  9. Terazky píše:

    ?????Čo je to také blbečka????

  10. Kombajn píše:

    podobne reakce znamTo je celkem normalni, kazdemu se zavdecit nemuzes, nekdo hleda humor, pohlazeni, nekdo informace, nekdo brutality a naturalismus. Je nemozne kazdemu vyhovet… me pomerne dost vytocilo kdyz mi nekdo napsal, ze jsem clanek ktery vysel na jednom serveru okopiroval z tisteneho casopisu… na jeho adresu ovsem odpovedet neslo… to nastve nejvic…

  11. Yfča píše:

    Re: podobne reakce znamJá jsem dostala ještě jeden mail s nepříznivým ohlasem, asi tak před rokem. Jakási žena skrývající se pod duchodkyne@…cz (neuvádím celý mail, jelikož mi ta zvláštní osůbka nedovolila svůj negativní ohlas zveřejnit v Osvěžovně) mi napsala, že je můj deňýček vrcholně trapnej, anébrž "pořád píšeš o tý svý příšerný dceři, na takový kraviny není nikdo zvědavej". Opáčila jsem, že právě strašidelné zážitky s mojí Kačabkou se čtenářům líbí nejvíce, na což mi obratem odepsala, že ona nemá ráda děti a zvlášť ne takové, jako je ta moje láska největší. Prý mám víc psát o sobě. Nepochopila jsem ale, proč v tom případě tvrdila, že přelouskala deňýček od listopadu 1999 až někdy do února 2003… Já bych na jejím místě takový škvár určitě celý nečetla…Faktem je, že se nemůžeš všem zavděčit a hodně smutné je, že si (jak píšeš) občas vylejí vztek anonymové. Ale to bylo dřív, je to teď a bude tomu tak i v budoucnu.

  12. Bobísek píše:

    To jsem rád, že žiješ!Klika že sis po tom majlu nepodřezala žíly. Nad čím bych se pak chlámal? :-))

  13. Jo, to má něco do sebeMáš tam fakt moc kladných ohlasů, musel jsem trochu srovnat skóre. Jen mě nenapadl žádný citát z Lenina, odpustíš mi to?

  14. Yfča píše:

    Re: Jo, to má něco do sebeZ Lenina? Učit se, učit se, učit se! ;oA už se byl podívat i Klema? :o))

  15. Yfča píše:

    Re: Jo, to má něco do sebeTen mail gushus@hrad.cz je skvělej! :o))

  16. Citáty z Leninamá soudruh Gottwald v malíčku!!!

  17. Egi píše:

    Negativní reakce jsou nejlepší. Sám je čtu nejraději, vědomí, že jsem zase někoho nasral, mi úžasně spraví náladu. Člověk si uvědomí, že je na tom nějakej zakomplexovanej chudák za klávesnicí ještě hůř :o)Zajímal by mě mail od důchodkyně@…cz, kdyby nechtěla bejt zveřejněná, tak ti nepíše, naval ho sem :o)

  18. Aki píše:

    z toho si nic nedělej :o)mně teda zatím na webáčích nikdo do patřičných míst neposlal, ale hláškama podobnýho typu bych se nijak zvlášť nezabejval. za svý IQ nikdo z nás přece nemůže… :o)nejlepší hlášku mi do mý náfštěvní brožůrky napsal jistej Stanislav V. (kterejpak asi :o)) a to konkrétně "… ty vole, já ti to tady zničil… kurva!"a vzápětí dodal: "doufám, že to umíš opravit, já tedy ne… hezkou noc!"podařilo se mu totiž omylem fláknout do tý knihy nějaký divoký tagy, takže mi celá stránka lítala ze strany na stranu a střídavě mizela a zase se objevovala :o) mi to trvalo asi hoďku, než jsem to se svýma chabýma znalostma html uved do původního stavu… ale jinak ho mám moc rád, kluka jednoho ušatýho… :o))

  19. aki píše:

    heh :o)vječinou si po sobě přečtu, co napíšu… tentokrát jsem to kontroloval asi až od druhýho slova… :o) samozřejmě tam má bejt mě… :o)

  20. Yfča píše:

    Aki,Standa Vé je fajn kluk. V sobotu jsme na Wopiho oslavě prodebatovali pár zajímavých témat. Divím se, že se nepochlubil tím vylepšením tvé knihy návštěv… :o))

  21. Jenka píše:

    Ahojky,jsem tu poměrně nová,ale musím napsat včerejší ohlas na můj příspěvek,který se týkal partnerství. Jeden pán,co se ani nepodepsal,mi napsal."Ty čubko,to sis užívala,viď,to je mi jasný."Myslel chudáček,jak mě tím raní,ale chechtám se tomu ještě dneska.Yfčo,když jsem sem vlezla poprvý a viděla tvoji fotku,jak lokáš pivo,tak jsem se lekla,že jsem to já!Jsi mi podobná,až hrůza,tedy ale v mladším vydání.(Ty)Hele,vodkuď jsi,jestli to nejni tajný.

  22. Yfča píše:

    Jenko,však na té fotce také jsem v poměrně mladším vydání… Je asi dvacet let stará… od té doby mi už několikrát vyměnili občanku… a pivo již nějaký čas nehltám (pakliže nebudu počítat nealkoholické)… :o) Jsem z Matičky stověžatý… to ví téměř každý… ;o)Nech mi tu odkaz na Tvůj výlevník – ráda Tě navštívím. :o)

  23. Jenka píše:

    Jéžiš,to je rychlost,tak to mi spadl kámen ze srdce,že jsi až ze Prahe,já jsem z Tábora.No,ale člověk nikdy neví,že jo?Měj se a piš!

  24. Yfča píše:

    A kde je ten odkaz na Tvoje pagáče?

Můžete příspěvek okomentovat: